הצעת מחיר
03-5464111

שטיחים שישתלבו היטב עם דלתות הפנים שלכם

פורסם ב: 25 ביולי 2018 | נכתב ע"י: דלתות חקשוריאן | בקטגוריה:

הבית הוא מקום שבו רוצים לא רק שתהיה תחושה נעימה, אלא גם תהיה רמה גבוהה של קשר בין העיצוב שקיים בכל אזור ואזור. כל חלל יכול לספק שימוש אחר לגמרי, אולם העיצוב עצמו הוא כזה שיש לו חיבור מהמקום שבו נכנסים אל הבית ואל המקום שבו הולכים לישון. זה קשור אל עיצוב התאורה, קשור אל הבחירה של הרהיטים, קשור אל הבחירה של השטיחים ובהחלט צריך להיות בעל חיבור נכון אל הבחירה של דלתות הפנים. איך פריט טקסטיל כמו שטיח יכול לחזק את המראה הכללי ולהיות מחובר גם אל הבחירה של דלת פנים? המשיכו לקרוא.

רואים את הדלתות המעוצבות

דלתות הפנים של היום מגוונות יותר מאי פעם. יש לא מעט חברות שמייצרות ומייבאות שטיחים אל הארץ, ודבר זה יותר מעבר לרמה גבוהה של תחרות שמורידה את המחיר, את האפשרות של כל אדם לבחור עבור הבית שלו את דלתות הפנים שהכי מסייעות ליצור את העיצוב שהכי פונה אליו. הדלתות הללו יותר אינן כאלה אשר רק נועדו להשתלב ולהיעלם אל הקיר עם המשקוף, אלא לעמוד בזכות עצמן ולסייע ליצור עיצוב מעניין בכל אזור ואזור. אל העיצוב הזה מצטרפים להם השטיחים של הבית, כאשר שטיחים יכולים להיות התוספת הזו אשר מתחברת אל העיצוב הנבחר ומתחברת אל המראה הנבחר של הדלתות.

מתאימים את הסגנון של השטיח

שטיחים צריכים להתאים אל המקום שבו הם אמורים להיות מונחים. לכן לא בוחרים סתם כך שטיחים את העיצוב שלו אוהבים. צריכים לבדוק היטב את העיצוב שכבר קיים בחלל שבו רוצים להניח כל שטיח ושטיח. אם זה החדר של השינה, השטיח יכול להיות לבן ובוהק כמו הדלת שקיימת שם, או שהשטיח יהיה כזה אשר יכניס קצת יותר צבע מעניין עם גוון ששובר את כל המראה הלבן הזה שנמצא ברהיטים וגם על הקירות ודלת הכניסה לחדר. באופן די כללי הבחירה של שטיח עם דוגמא או גוון יותר מעניינים היא דרך מעולה לשנות גוון נבחר עיקרי וליצור מראה מעוצב שאותו משנים או מתאימים אל הגוונים השולטים.

יוצרים זרימה בכל החלל של הבית

כל הבית צריך להיות בעל נושא מסוים. כמובן שחדר הילדים הוא ילדותי והמטבח הוא פונקציונאלי, אבל בין כל האזורים השונים מחברו דלתות פנים שנראות אותו הדבר למעט שינויים קטנים, כפי שקורה לא פעם בדלתות עבור מזווה ודלתות עבור חדרי שירותים, אולם עדיין העיצוב הוא כזה אשר שייך אל אותה הקטגוריה של העיצוב ובאותו גוון בדיוק. לכן, יכולים לחזק את העיצוב שנוצר בשל אותה בחירה של דלתות פנים דומות על ידי ההחלטה להוסיף אלמנטים של טקסטיל וקישוט, כמו שטיחים, שאיתם מסייעים לעיצוב לזרום בצורה שיש לה קשר החל מהסלון ועד לחדרים הנוספים.


דילוג לתוכן