הצעת מחיר
03-5464111

יתרונות של דלתות שלייפלק

פורסם ב: 1 באוקטובר 2017 | נכתב ע"י: דלתות חקשוריאן | בקטגוריה:

דלתות שלייפלק

התפתחות הסגנונות והטרנדים בעיצוב הפנים של הבית מאפשר לנו היום ליהנות מחופש עיצוב ושימוש בחומרים ובאלמנטים עיצוביים שלא היו מקובלים כל כך פעם, אלא במקומות מושקעים יותר. בבתים רבים יש היום הקפדה גדולה יותר גם על המראה של מרכיבים שפעם נהגו להשקיע בהם פחות, כמו דלתות פנים. בבתים של פעם הדלתות הסטנדרטיות היו דלתות עץ פשוטות הצבועות בצבע אפור רגיל. לא היה להן הוד והדר ולא מראה מיוחד כפי שהיו מקנים לעתים לדלת הראשית. היום זה אחרת ומכיוון שיש גם יותר חדרים בבתים הממוצעים, יש יותר דלתות פנימיות. כשאנחנו מרשים לעצמנו גם להשקיע בעיצוב נעדיף גם לבחור טוב יותר, כמו דלתות שלייפלק.

מהו שלייפלק?

לצביעת דלת העשויה מעץ יש כמה חיפויים וציפויים שנוכל לבחור מהם וכל אחד מהם יש השלכות על המחיר, האיכות והעמידות ועל המראה. יש ציפויי פורניר, למינציה, פורמייקה ועוד, ויש גם שלייפלק. זוהי שיטת צביעה שנחשבת לעדיפה יותר בעיני אנשי מקצוע בגלל התכונות המעולות שלה. היא משמשת גם בתעשיית הרהיטים ומוצרים שונים שעשויים מעץ, והיתרון הגדול שלה הוא האפקט היוקרתי שלה. הדלת שנצבעת בשיטה כזאת נראית מצוין, טבעית יותר עם הצבע שלה, שמספק עמידות ואטימות שמחזיקות מעמד זמן רב מבלי לדהות או להיפגם מעצמו כמו ציפויים שנוטים להתקלף ככה סתם. עם זאת, כל צבע רגיש למכות ולשריטות ולכן צריך לשמור על הדלת בכל מקרה.

היתרונות של דלת עם ציפוי שלייפלק שנשמרים שנים

– דלתות שלייפלק הן עם צביעה נקייה ואחידה

– אפשרות לחדש את הציפוי ללא טרחה מיוחדת

– מתאימה גם לדלות שלא עשויות מעץ, אפילו פורמייקה

– מציעה מבחר עצום של גוונים שקל לעבוד אתם

– מספק שכבה אחידה מבריקה או מט, לפי בחירתכם והתאמה לדלת

– מגע נעים ורך בכל מרקם שבו הוא משווק

– מחייב שריפה בתנור של החומר האפוקסי בחלק מהשימושים, בגלל טכניקת הצביעה וכך הוא מספק את השכבה האטומה והבטוחה לשימוש

אולי גם יעניין אתכם:

בחירת דלת שלייפלק מוסיפה איכות

כאשר אתם בוחרים את הציפוי המתאים לדלתות שלכם, סביר להניח שאתם רוצים ליישר קו עם הדלת החיצונית לבית שבחרתם והמראה שלה מושקע יותר. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אין טעם להתפשר על מראה זול יותר גם בדלתות הפנימיות. דלת פנימית או חיצונית חייבות להיות בסטנדרט הגבוה יותר למי שמעדיף איכות ומראה יוקרתי, ועמידות שמובטחת לשנים. הטכניקה המיוחדת שבה מייצרים את ציפוי השלייפלק ומצפים את הדלת בחדר בישול מיוחד מבטיח שהמראה הזה יישמר, ולכם יש תמיד אפשרות לבחור צבעים ומרקמים ייחודיים, בהם גם כאלה שאינם שגרתיים. כשאתם קונים דלתות שלייפלק ודאו שבחרתם אנשי מקצוע שמשתמשים בעץ הטוב ביותר והם מומחים בטכניקה של הציפוי כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מבחינתכם.


דילוג לתוכן